2009-03-17

SEMALAM YANG HANGAT


Semalam begitu indah buat diri kita...tetapi kita tidak mampu untuk menghalang semalam pergi meninggalkan kita...kita seharusnya biarkan ia pergi dan mempergunakan hari ini dengan sebaiknya dan menantikan hari esok agar ia lebih bermakna dari sebelumnya... amin ya Rabbi.Kalau diikutkan semalam memang tengah berkelodak sistem pemikiran aku,dek orang-orang tertentu punye perbuatan,aku refresh balik pastu defragment balik,baru ok...so semalam lepas je solat isyak,trus aku tido tanpa menghiraukan siri drama impak maksima vs rempit,lagipon cerita pon cam hampeh.DVD cetak rompak cerita Slumdog millionaire belum lagi sempat aku nak tengok walaupun dah 2 minggu aku beli.Okla..selaku penulis blog beginner,dahla aku mengarut ala..2 pujangga.

2 comments:

  1. waaaaa....jiwang karat ayat woooo...

    ReplyDelete
  2. oitt bkn stkt refresh & defragment
    hang kne tukau teruih sistem pemikiran tu
    xpun upgrade ram r hihihi

    ReplyDelete